Onsdag

Ja har vart lite från varande igen, men det beror på att ja inte mår riktigt 100.. Vet inte riktigt vad det beror på.. Men jag fick gå hem från jobbet i måndags.. hade sådan yrsel så ja höll på att svimma.. Det har inte blivit bra men lite bättre.. Yrseln kommer och går nu , Jag äter bra, dricker bra och NEJ jag är inte gravid..
Så ja vet inte om ja kanske nu måste kontakta VC för det blir ju inte bättre.. Avskyr ju verkligen att söka vård sj.. Hopplös är ja, men ja säger till annat folk att söka.. hahaha sjuk ;)
Men dessa dagar då jag vart hemma har vi inte gjort mycket kan ja lova, jag blir helt slut av att göra nått.. Va tvungen att åka till MAXI en snabbis igår för att handla lite saker, och ja vart helt out. va tvungen att sätta mig ner efter ja betalat och bara dricka.. Va tvungen att hända på vagnen 2 gånger inne i butiken.. Nått är det som inte stämmer.. Men ja hoppas hela tiden att det ska gå över..
Idag blir det samma visa, vila och äta bra! För att utesluta egna tankar..
Snart flyttar vi på tal om annat, ser verkligen fram emot det.. och vi längtar så enormt mycket.. Känns så skönt och komma till något störra bara detta att få två toaletter vilken lyx för oss.. och sedan få ute plats.. En dröm!:D
Vi har ju inga utemöbler som ni kanske förstår men har ide på att skaffa ett sådant här:
men vi får se, kanske ändrar oss till säsongen börjar vem vet, jag är känd dör att ja lite beslut ångest och ångrar men månda gånger!
Nehe, ska försöka lägga mig lite, yrseln kommer nu igen.. :( Hoppas ni alla får en bra dag..
Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Vi har de stolarna, jättefina och supersköna! Behöll vårt gamla bord dock som ska målas vitt till sommaren.



Just det! Postlådan kommer från Bruka Design och finns i två olika storlekar.



Krya på dig gumman, låter inget vidare det där...



Kram Johanna

2012-01-18 @ 23:38:50
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0