Torsdag

Jaha torsdag, det händer inte så mycket här hemma.. Yrseln är kvar och nu är ja så trött på att ha den så jag ska till VC idag kl: 15.00..
Fick tid direkt när ja berätta om mina besvär.. så det kändes tryggt och bra! Så får vi se vad dom vill göra och vad dom hittar.. Nått är det som inte stämmer, brist på nått kanske ?Vad vet ja!?
Igår tog jag mig ut och kte en sväng till blomster butiken, ville visa min man min uppskattning.. När ja mår dåligt så finns han alltid där och stöttar och hjälper mig.. Så han fick denna av mig och han blev jätte glad och rörd av det som stod på kortet..:D
Nu ska vi snart in till grannen lite, Tuwis och Nattis ska få leka lite innan det bär av till VC för min del..
Hoppas ni alla får en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Annie

Precis som jag sa i mitt tal...oavsett hur dåligt du än mår så har du alltid råd att bjuda på ett leende till andra!!! Så stort hjärta! Krya på dig gumman=)

2012-01-19 @ 14:08:48
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej :), det var säkert nr 4 ni kollade på, konstig planlösning med två stora rum på övervåningen, vi kollade på den också men åkte aldrig på visningen. Detta är nr 36, den har tre st sovrum där uppe, allrum, klädkammare och badrum, det är stort och bra. Kommer kännas konstigt att bo så stort för oss då vi har bott i 2 rok i 7 år! ;)

2012-01-21 @ 11:55:31
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0