Älskade familj

Idag blev det en sovmorgon , skönt och behövligt tror jag för oss alla 3:) en lång och god frulle :) Sedan bestämde vi oss för art packa lite matsäck och dra iväg till fyrsjön och fiska, grilla korv, plocka blåbär och bara umgås.. Åkte förbi siv och Roland och hämta lite mask innan vi drog vidare... Med fisket gick det inte så bra en liten mört fick vi:( men gott att grilla korv ute i naturen och sitta vid en eld.. Hur mysigt som helst även att jag hatar röken både den och hur man luktar efter... Tuwis sprang runt och plocka blåbär och åt upp allt... Gott:) Blir fler gånger;) Efter det så stannade vi igen hos Siv och Roland för fika, Siv hade bakat en mumsig kaka:) mumma! Fick färsk lök från landet med.. Den löken är så god:) Nehe nu så börjar Lotta på liseberg igen:) Hoppas ni haft lika bra dag som vi haft:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0