Godnatt Lillasyster <3

Idag har Tuwis busat hela dagen.. Efter lunch fick vi ju besök av fru Lundin med kids, mycket trevligt! :) Vi fikade, snacka skit kidsen busa :) Sedan blev det middag och Tuwis hade brått ut för att leka med grann tjejen :) Jag och Mogge satte oss på altan med en espresso efter middagen och njöt av solen innan regnet kom men mysigt att sitta där ute då med och höra regnet på altan taket önska att det skulle mullra lite me men icke:( blir aldrig åska här:( Nu söver Mogge Tuwis Och innan hon hoppa in i sängen så sa hon godnatt till mig och sedan drog hon upp mitt linne och pussa på magen och sa godnatt till lillasyster, så himla mysigt och gulligt! Hon kommer utan tvekan bli världens bästa stora syster :) älskade unge :) Imorgon ska vi på UL igen, blir alltid lite nervös inför UL... Ska även förbi jobbet en sväng och lämna papper samt förbi Provtagningen lämna blodprover för min medicin för crohns ( lämnar prover var tredje månad) Nehe tända lite ljus och mysa ner oss framför en film tror ja när älskling kommer och sessan sover <3 Två dagar kvar nu (igen) tills Mogge ÄNTLIGEN går på 4veckor semester <3 vi lääääängtar om ja säger så! Hoppas er dag vart toppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0