Bada och sola

Vakna till ett strålande och underbart väder:)
Samt en man som på i sängen och hade migrän mindre skoj:(
Hoppas det släpper snart, han ligger inne och kurerar sig medans jag och Tuwis är ute i solen:) blåste upp poolen och fyllde den så nu plaskar hon och en kompis för fullt,.. Skönt och skoj för dom:)
Jag ligger i sol stolen och solar och känner hur fötterna svullnar mindre skoj men men så är det:( högläge i kväll blir det,, försökte rensa lite ogräs i rabatten innan bäckenet sa ifrån...:( inget skoj...

Sessan i magen har vart vaken och me hela morgonen och fm, magen får dom konstigaste formerna och den rör sig hela tiden.. En liten tjeja som är social och vill vara med:)

Nehe åter till solen en stund innan det är dax att gå in och laga lite lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0