Helt kök

Dagen har i stort sett bestått utav städning och iordning plock..
"snuckarna" blev klara med köket vid 12.30 tiden, så då började ja spana runt och sedan torka ur alla skåp och allt i köket innan ja plockade in allt i skåpen:) det kändes otroligt skönt att kunna få in allt i skåpen igen :)
Höll på med det fram tills det var dax ett duscha innan ja skulle hämta sessan.. Hämtade henne kl:15 som vanligt men idag ( första gången någonsin) tyckte hon att ja kom och hämtade henne för tidigt... Jag hade ingen brådska så väntade på henne tills hon gungat färdigt:) efter det åkte vi en sväng till plantagen men hittade inte det jag var ute efter så åkte hem igen och började steka pannkakor dom sessan beställt:)
Efter middagen så satte jag och Mogge igång och städa igen, vill ju få bort allt damm och skit, vill ha det rent:)
Fick en fråga av Tuwis kompis som kom och ringde på i samma stund som jag plockade fram dammsugaren:
- du dammsuger ju jämt, varför då?
Ja vad ska man svara!
- för att jag vill ha det rent hemma.

Mellan städningen så duschade jag sessan och sedan satte ja henne framför bompa prick kl19 mitt i damsugningen så slockna hon i soffan.. Skönt att ha barn somnar till oljud:) så vi hann göra massor:)
Nu är matrummet ur plockat av köks saker och det är snyggt och prydligt:)
Köket blev helt annat med detta fina golv, vi älskar det;)

Imorrn onsdag och det är midsommar firande på dagis och det set Tuwis fram emot:) kul för henne snuttan.. <3

Nehe match på tv måste ses:)

Hoppas ni alla haft en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0