29 maj 2012

Går dagen blev toppen:) vi satt och prata länge om våran fantastiska bröllopsdag,och myste:)
Mogge kom hem med en stor underbar blomster bukett till mig och av mig fick han en Fredd Perry t-shirt..
Vi åt god mat, thai mat blev det mumsigt:) vi tände ljus myste för fullt:)
Vi åt vår bröllops tårta, ska ge lycka:)
Vi skicka i väg svävande lycktor <3 en mysig bröllopsdag!
Bara få vara med den man älskar så är dagen perfekt:)
På em kom pappa och Gun förbi med en blomma som
Grattis på första bröllops dagen, tack snälla:)
Idag är det tisdag igen, PEAB är här och river, Tuwis är på dagis och jag sitter och övar på redovisningen som jag ska genomföra i em i stomiakademin, är skapligt nervös kan ja lova... Men hoppas det går bra:)
Ska ut och äta i kväll med stomiakademin för nu är utbildningen klar, vi ska till aioli...
Nehe ska återgå till pluggandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0