3 okt 2012

Inatt har jag fått sova skönt!
Det kröp upp en liten sötnos mellan oss inatt som har legat och myst nära mig .. Älskar't...

Lämnade en glad tjej på dagis idag, gympa började dagen med lycka.. Och så får dom fisk i dag till lunch!! Tuwis lycka;)

Idag får vi se vad jag hittar på, känner att huvudvärk är på G:( ska bädda rent i sängarna iaf..

Idag går vi även in i grav. V.40 , 6 dagar kvar:) igår satt vi och prata om lillasyster.. Och det känns fortfarande overkligt.. Kan inte riktigt förstå att vi ska få en liten bebis.. Känns som en saga! Tror inte ja kommer fatta förens jag ligger där på förlossningen och ska få ut henne..
Men längtar efter att få möta henne och lära känna henne!

Hoppas ni alla får en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till Fia! Snart är ni en familj på 4! Mysigt!

2012-10-03 @ 10:28:59
URL: http://sofnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0