Fredagen kom...

Haha dessa påhittiga rubriker:)

Fredag idag äntligen, längtar tills imorgon då vi får vakna tillsammans hela familjen och äta frulle tillsammans.., underbart!

Idag kommer det inte hända så mycket, ja ska försöka dammsuga om kroppen jobbar med mig idag och inte mot mig...
Tuwis är på dagis o Mogge jobbar...

Ännu ingen bebis :( men hoppas på att det kommer igång snart... 11 dagar kvar tills igångsättning... Tuwis frågar ny varje dag om inte lillasyster kommer ut snart, hon tycker att hon vart i magen för länge.. Och hon är inte ensam;)

Tuwis sov med flätor i natt och vilket änglahår ungen har, helt underbart! Hon gick och tittade sig i spegeln hela tiden imorse och älskade sitt lockiga hår.. Och när vi kom till dagis började både fröknar och barn pilla i det :)

Längtar massor tills ja hämtar henne så vi kan börja fredagsmyset:)

Ha en toppen fredag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0