Läs stund

Nu börjar smärtstillande tabletterna börja värka... Skönt!
Även att jag har inte så tar dom bort den enorma smärtan den höga toppen av smärtkurvan...

Hoppas på att dom sitter i när jag lägger mig med men tror att ja kommer få ta ett par till i natt för att överleva nattens toabesök utan att behöva störa mogges nattsömn...

Idag fick kg em en föräldra tidning som jag satte mig i en skönt position i soffan och ska läsa lite medans Mogge kollar på breaking news med Filip och Fredrik..

Lillasyster lever cirkus i magen just nu hon har både hicka och pigg så magen bara hoppar....

Imorgon onsdag, skönt! Gymnastik för tuwis på dagis;) ser hon fram emot!

Nehe ska läsa lite innan ögonen och kroppen vill till sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0