Måndag igen..

Gårdagen var en slapp dag, en dålig dag för mitt bäcken.. Allt tar så mycket längre tid då dessa dagar kommer.. Komna upp ur soffan/sängen går knappt utan hjälp, att bara gå utan att gråta är imellan åt svårt.. Men men jag har klarat det bra fram tills nu och ska klara det ända fram me.. Men det är tufft... Men jag ger mig inte i första taget..

Mogge var bakis igår dock mådde han ok trött efter att sovit i badkaret mellan 02-06... Han är galen min man..
Var och hämta tuwis på em. Kom hem och lagade mat sedan blev det mys innan sängdax..
Jag och Mogge låg och halv sov i soffan framför filmen Marley och jag, skit vad tårarna rann... Sorglig film..

Måndag ja, Mogge är nu på jobbet, tuwis ligger tätt intill mig och sover.. Hon kom över till oss vid 05 imorse, mysigt..
Jag vaknade av mogges klocka kombo med sammandragningar och kände att somna om gör inget nytta kommer bara vara tröttare när klockan ringer.. Så jag legat och läst Aftonbladet, corren, Expressen lite bloggar spelat spel och nu bloggar.. Bara 45 min kvar tills klockan ringer och snuttan får vakna..

Idag sker inget större, ska åka och storhandla i em, bädda rent sängarna och börja små packa BB- väskan tänkte jag ifall all.. Man vet ju aldrig!

Hoppas ni alla får en bra måndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0