Måndag

Måndag måndag långa måndag , det som lyste upp denna dag var att fina arbets kamraten Carina kom på fika :)
Blev cupecakes o salta kex o massa kaffe ute på altan:) skönt med värme igen :)
Och tack underbara Carina för den fina blomman och dom jätte fina kläderna tuwa o Tyra fick :)
Såååå fina ❤

I em har tiden bara rusat förbi, båda kidsen har badat, stödat, vart o små handlat och barnen är i säng kl 20.00 bra jobbat :)
Mogge o ja sitter just nu o kollar idol o myser lite!

Imorgon tisdag o dagis dax för Tuwis vad jag o Tyra hittar på vet ja inte, tips??? Någon som vill ses??

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0