Onsdag

Idag va det verkligen inte skönt ute, saknar redan solen och värmen , stanna kvar lääääänge..

Natten har vart bättre för Lill sessan, hon har vaknat några gånger och knölat men det har ändå vart ok o man har kunnat sova.
Men hjärtat är fortfarande jätte snorig o inte sig själv! Men även det så skulle hon promt äta smörgåsen själv imorse:) så stark man kan va ❤

Idag skulle ja o Tyra på baby massage på habliteringen men eftersom hon är sjuk fick vi avboka, tråkigt men inget att göra åt hoppas hon är bättre nästa vecka

Det stora hjärtat är på dagis, skogen idag, tror ni hon va lycklig:) hon älskar va i skogen o ute i naturen 😃
Hämta henne som vanligt och sedan mellis inomhus idag tror ja det blir!
I em/kväll ska Mogge i väg o bli snygg i håret så får se vad ja o kidsen gör :)

Igår var jag och Tuwis på lite egen tid , tog bilen å hälsa på får, hästar och kolla lite butiker på vischan vi hade jätte mysigt :)

Hoppas ni har det bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0