Tisdag

Idag vaknade jag till världens huvudvärk men det va bara att bita ihop o ta två panodil och knalla iväg till dagis med tuwis :)

Hämtade tuwa tidigare idag då vi var inbjuda till Fia på lunch!
Även Helene o Ella kom :) mysigt!
Fia va så duktig att laga lasagne det va riktigt gott:)
Tack för en jätte mysig dag...helt underbara tjejer o knoddar att umgås me :)

Efter det kom huvudvärken tillbaka så väl hemma däcka ja på soffan medans min fina man skötte hushållet o laga middag ❤

Nu myser ja, Mogge o Tuwis till idol;) Tyra sover:)

Nehe ska fortsätta me myset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0