Mys tisdag

Känns som jag ligger efter någon dag, konstigt känns det..
Idag har det verkligen bara vart mys här hemma. Tuwis är hemma från förskolan eftersom det går svinkoppor på förskolan samt så många sjuka/förkylda. Många barn med högfeber vet en liten lille som fått blivit inlagd pga det, krya på dig vännen..

Vi har pysslar, målat lagat lunch tillsammans och sedan var klockan så mycket att Mogge kom hem..
Sedan så kom Fia med kids på middag, mousakka bjöd vi på! Och lagom till det kom Kjell och Kina med:)
Kjell gjorde klart trappen och den är sååå fin tack snälla! Dom käkade oxå så blev stor familj till middag mycket trevligt :)

Kidsen sover nu o vi slappar framför tv:n och varvar ner:) gött!
Vad morgon dagen har att erbjuda får vi se hoppas på fint väder så blir det ute lek :)

Hoppas er tisdag vart bra ?

Pöss på er

https://cdn2.cdnme.se/335596/6-3/pic_529e3b449606ee398ca5cf35.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0