Premiss

Jaha då har en helg till gått, vi har haft fortsatt premiss på dagarna:)
Det är hyr underbart som helst att vara hemma ned Tyra, fungerar utmärkt:)
Skulle nått inträffa så är vi kopplade till barn LAH, så får hjälp omg bara ett samtal bort eller om det skulle vara nått helgtid så åker man upp till Bond direkt.. Så det är skönt att veta!

I helgen har vi inte gjort nått vara vart hemma och myst, i fredags så åkte vi upp till US lagom till gladiatorerna och hade fredags mys, igår lördag åkte vi upp till melodifestivalen och så sov jag kvar och Mogge och Tuwis åkte hem. Så jag är ganska trött måste jag erkänna blir inte många timmar sömn när man sover där !

Idag har vi oxå bara vart hemma och myst dagarna går så fort även att men inte gör nått, ikväll blev det lite sent! Tyra råkade dra ut sin sond så blev lite pyssel med det innan hon somna.. Älskade barn❤

Nu ska vi försöka sova imorgon upp tidigt för att gasa mot US och nya prover ska tas o psykolog ska vi nig prata med. Om inte annat så känner jag att jag behöver det :/

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Annie

Men så fina bilder gumman! Man blir alldeles varm av att se er!! Starka kämpen Tyra<3

2013-02-18 @ 02:49:38
Postat av: Sofie Andrén

Gumman. Så mysigt att se bilderna o läsa att ni får bra tillsammans mer och mer. Är imponerad över dig och din styrka. Ditt positiva tänk hjälper er framåt. Klart. Beundransvärt. Ber för er. Kramar

2013-02-18 @ 08:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0