Tisdag

Idag har vi inte gjort mycket, båda barnen gav oss sov morgon Tyra vakna vid 05.50 o ville ha mat, tog över henne till vår säng o hon somnade om bredvid storasyster ❤ och vi vaknade så min klocka ringde vid 8.30 :) skönt. Jag skulle till Johanna o göra naglar :) tack gumman:)

Annars idag bara slappat o haft det bra hemma :) nu på kvällen kom svärmor o Kjell hit:) mysigt även att det va en kortis

Imorgon upp till US för blodtrycks kontroller eftersom vi ska öka Tyras hjärtmedicin! Så tuwa ska va i Ekängen under tiden!
Hoppas bara att den nya medicinen kommer tills imorgon lämnade in receptet förra veckan o dom garanterade att den skulle hinna komma till tisdag em eller ons fm så hoppas verkligen det annars blir ja galen som sist då dom gjorde fel morr:(

Idag var vi dock på maxi en sväng o Tyra fick testa på att åka kundvagn hon gillade det först men sedan blev hon rädd o brast ut i ill gråt, lillagumman❤

Vill oxå säga stort grattis Manna/mormor /svärmor på din födelsedag 🎉vi ses på söndag;)

Nu ska ja o min fina man kolla på Disney film De fem legenderna :)ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0