Älskade barn

Tyra är så himla glad, efter allt som hon har gått igenom och hon är ändå så himla glad och positiv. Vilken styra beundrar henne nått enormt! Skulle vilja vara hälften så stark som hon!
Finns ingen msk som är så stark och har sådan livsglädje som jag känner!

Hon och Tuwis har verkligen funnit varann igen , Tyra skrattar hela tiden åt Tuwis och verkligen uppskattar hennes närvaro och Tuwis älskar att vara med sin lilla syster hon sa förrut till mig när jag stod och lagade mat :
-mamma tänka att jag verkligen har fått en lillasyster är så glad :)och man blir så ju varm i hjärtat! Älskade hjärtat;)
Hon älskar sin lillasyster och det märks och hennes lillasyster älskar henne:) en sådan syskon kärlek:) underbart att se och vara delaktig av:) mina fina tjejer som jag älskar er :)

Imorgon är det tisdag och sista dagen Tuwis är 4 år, hur fort går tiden igentligen! Herremingud på onsdag fyller min tjej 5 år, en hel hand vart har tiden tagit vägen! Vad hon längtar kan ja lova , pratat om det hela tiden! Kommer bli så skoj och se henne öppna alla presenter för mycket av det jag hon pratat om väldigt länge! Snuttan <3

Nu är klockan 22.30 och ögonen går i kort sova kanske :)

https://cdn2.cdnme.se/335596/6-3/pic_514788b5ddf2b328320d9283.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja visst går tiden för fort!
Vår tös börjar i "skolan" i höst.

2013-03-19 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0