Helg

Ihelgen varvi bjudna på 50 års fest för Nisse ( mogges morbror)
Mycket trevligt:) det blev fint väder och mycket spännande :)
Kl 16.00 hade Maria en överraskning till Nisse :). Dom förnyade sina äktenskapslöften:) så himla fin gjort och så himla häftigt att Maria har kunnat undanhålla denna överraskning!
Ingen blev gladare än Nisse:) 27 år som gifta och nu minst 27 år till!

Bröllopet och festen va jätte bra, båda barnen skötte sig exemplariskt :) vi åkte hemåt lagom till Tyras 20.00 mediciner!

När vi kom hem började jag må så dåligt, världens huvudvärk började må illa och frös som aldrig förr så ja somnade kl 21.30 ca i soffan o sov till dagen efter kl 10.00 :) övertrött tror jag det kan ha varit:/

Igår morsdag vi var i Vadstena som vanligt hela familjen , mysig tradition:)

Nu måndag igen :( mindre skoj men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0