Kalas helg

Ja då är denna helg förbi oxå:( så himla tråkigt!
Helgerna bara rusar förbi, igår var det kalas dax lite fira av mig fick fina presenter och idag em kom pappa, Gun och Robin en snabbis och fika lite :) och fick pengar i present och dom ska gå till ett par nya skor och ett tränings set :) tack snälla alla :)

Ikväll är det mys i soffan framför Johan Falk som jag längtar. Mogge sover redan (huvudvärk/migrän) så får mysa själv ... Har tänt lite ljus, tagit ut kudden o täcket och krupit upp i soff hörnet med lite must och några dumle:)

Veckan är full rulle, imorgon träning äntligen! Bodypump och power yoga står på schemat, tisdag body combat ;)
Även psykolog ska hinnas med och massa annat innan helgen för då åker vi till våra fina älskade vänner i Jönköping :) vi längtar! Dom har även köpt nytt radhus så Mogge ska kakla och vi ska vara mysa med dom sedan :) längtar❤
Nehe mysa ner mig nu innan det börjar !!

Igår på började vi våran fotovägg, vi är sååå nöjda :) (bild kommer nedan)

Hoppas ni haft en mysig helg❤

våra fina bad tjejer:)

 

Våran påbörjade fotovägg i vardagsrummet 

Jag bakade hasselnöts cupecakes med polly fluff till gårdagen med även bjöd på det idag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0