Nov. 30, 2013

Har inte skrivit på ett tag med just nu har vi en tuff period!
Tyra har inte sovit alls mycket dom senaste tre dygnen! Sovit dåligt senaste veckan.
Det senaste dugnet nu har hon sovit små stunder och sedan vaknar hon och får panik skrik! Från ingenstans, !
Skrikattacker som är jätte svåra att hantera!
Varken jag eller Mogge kan få henne lugn just då och dom eskalerat innan det avtar en stund!


Vi lider så enormt mycket med henne! Vi vet inte varför hon blir så här! Men vi gör allt vi kan för att få henne att må bra! Vart vaken nu i 46h kan va vaken 46h till bara min prinsessa blir bra igen


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Min dotter hade en period när hon var runt ett år där hon vaknade och skrek i panik och det kunde hålla på i timmar... Ingenting fick henne lugn. På BVC sa de att de lät som nåt som hette nattskräck, det innebär att barnet sover och drömmer. Oftast vaknade hon samma tid så vi fick rådet att väcka henne precis innan och bara ta upp henne en stund och söva om henne i famnen. Efter ett par nätter märkte vi att musik funderade, lugn musik. Kämpa på hela familjen! Kram

2013-11-30 @ 07:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0