Torsdag

Snart är denna vecka slut, hoppas på lite mer rolig vecka nästa:) återkommer om det :)

Idag blev det tacos till middag och denna gång var det jag som var sååå sugen och det var så gott:) mumsigt:)
Efter middagen blev det en PW i spåret med Fia, gött och röra lite på sig, träningen har blivit lite undan skuffad sista veckorna när jag har haft fullt upp känns tråkigt måste ta tag i det så Bodycombat på söndag är bokat och PW i morgon igen :)

Annars imorgon så ska Tuwis till förskolan och där hämtar Gun henne vid lunch för att sedan sova i Ekängen natten till lördag. Kommer bli väldigt tomt här kommer sakna henne , snuttan❤ se vad Mogge, jag o Tyra hittar på bara mysa o slappa:) kolla idol såklart och forbollen det får man inte missa och sedan kanske någon ny film om det kommit någon? Tips?

Nu börjar programmet på tv igen (huvudet på Gunde Svan ) bra program 👍

Hoppas ni alla haft en bra torsdag :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0