Trevligt

Idag har det verkligen vart en mamma & Tyra dag!

Tyra och jag åkte ner till ikano och mötte upp Pernilla.. Tog en fika och mycket skratt och snack och Tyra charmade henne till fullo:)
Vid denna tid förra året var vi på en fika me,då Tyra kämpade och vi hade sökt hjälp fler tal gånger.
Det var näst intill exakt ett år sedan, sedan har det hänt extremt mycket.
Tack snälla du för en mysig stund, efter en fika så gick vi in på kappahl 30% på ett helt köp så köpte en pyjamas till Tyra lika som Tuwis julklapp såklart och även lite baby kläder till kidsens syssling som kom till värden. Mysigt i köpa pyttekläder:)

Just nu sitter jag i soffan med en sovande Tyra i famnen, Mogge är fortfarande inte hemma efter jobbet . :( jätte tråkigt en fredags kväll:(

Men snart börjar idol o sedan fotbollen, hoppas på vinst såklart, kommer bli en bra match tror jag, kom igen nu Sverige!

Trevlig fredags kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0