Vecko slut

Fredag äntligen :) wihoooo

Tyra har sovit som en stock, vaknade till vid 04.20 så plocka över henne till oss o gav henne lite mat och sedan slocknade hon direkt och jag och tuwis fick väcka henne vid 8,45 för då kunde vi inte vänta längre att hon skulle vakna själv för Tuwis skulle juh till förskolan :) så kom ca 9.05 lite sena men men :)

Sedan hem i käka lite frulle och sedan dess har jag o tyris bara myst o busat:)
Nu äter vi eller Tyra äter lunch och sedan ska vi åka och fika med Pernilla en jobbar kompis, länge sedan:)

O ikväll slapp har bara ett barn hemma så idol o fotboll :)

Ha en bra fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0