Krigar prinsessa

Här kommer bild på Bodyn Tyra fick igår, stort tack :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Toppenfina! Är dock lite tråknisse nummer 1 och påpekar att ordet "våran" inte är grammatiskt korrekt utan att det heter "vår". Tänkte att det var bra att veta om ni ska göra fler trycksaker. Vet inte om denna kommentar publiceras direkt, hoppas nästan inte det. Har läst din blogg länge och beundrar er så för att ni orkar och kämpar på!

Svar: Hej, tack snälla.. jag vet att det heter Vår, men tyvärr kan inte min syster den gramatiken ;) och jag skriver oxå våran imellanåt men det är något mellan här hemma som gör att vi säger våran. Men tack för att på säger till, man tänker inte på det när man är van vid ett ord..
Hoppas du fortsätter läsa och följa oss.. tack snälla vi kämpar och tar en dag i taget..

Kramar
Sofia

2013-10-28 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0