Vi ska kämpa

Ännu ett litet hjärebarn har fått lämna sin familj, syskon, släkt och vänner. Det så himla hemskt.. Ett litet oskyldigt barn..
Våra tankar går till familjen och anhöriga, och vi tänder ljus för dig fina tjej!

Detta gör mig nått oerhört ledsen, arg och frustrerad..
Jag arbetar tillsammans med en tjej för att försöka få någon ändring, få in mer pengar till forskning.
Det begås fel, och frågan är om kunskapen om oupptäckta hjärtfel hos barn är för liten?Barnakuts personal, läkare, vad vet dom om hjärtfel,, Det hörs inga blåsljud säger dom.. Men alla hjärtfel har inte blåsljud.. Kan man du utesluta hjärtat bara för att det inte finns blås ljud??

Jag ska se till att det blir ändring, jag kommer INTE ge mig, inget barn ska behöva må dåligt, innan dom får hjälp, inga föräldrar ska behöva få sitt barn bortslitet från sig.. ja ska kämpa mig igenom detta med så det blir en ändring..
Jag återterkommer om mer info om detta

Tänder ljus för alla hjärtebarn som förlorade kampen
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

texten berörde mig!!!

fin Bild

2013-11-02 @ 21:27:36
URL: http://amandacarlberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0