Krigaren

Idag med posten kom äntligen fotoboken

En fotobok jag suttit och gjort helt perfekt i fyra månader!
Mycket smärta, många tårar har följt me under vägen tills boken blev klar!
Men ville verkligen göra den nu, va viktigt för mig men tror även att den kommer bli viktig för Tyra oxå i framtiden men även för Mogge o Tuwis att gå tillbaka,o bearbeta allt som hänt!

O även kanske för familj o släkt som inte sett allt va med Lund !
Det har hänt så mycket allt kan man inte berätta heller :(
Men denna bok är verkligen den hemska sanningen som går mot det glada o positiva nuet! Att vår krigare klara det, det läkarna sa va nästan omöjligt❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0