Tisdag

Idag är det tisdag eller va kanske ja ska säga klockan är ju 23.30 just nu!

Tuwis skulle tid dagis i morse och hon var så spänd för idag började fem års gruppen :) såå stor hon blivit min lilla tjej❤ hon är så stolt att hon äntligen går där! Ett mycket stort o viktigt ögonblick för henne och för oss som föräldrar och inte räcker det me de utan sessan har även lös tand. Den har vart lös nu i ca 2 veckor(hon har inte helst vicka på den) och nu är den jätte lös så den kommer nog trilla av när som:) våran stora tjej! Tiden går för fort...
När jag hämtar henne från dagis hade hon så mycket att berätta om fem års gruppen, stoltare tjej o mamma får man leta länge efter :)
På hem vägen stannade vi o lekte, Tuwis kastade höst löv, vi gunga tjejerna gungade gungbräda tillsammans och dom skrattade högt ihop:) helt underbart att uppleva❤ sedan in o käka mellis på altan vet ju inte hur länge man kan göra det till , så bäst att passa på:)

Tyris är åter igen sjuk, genom förkyld har vart två riktigt tuffa nätter här nu, ena natten fick jag sitta upp i sängen o sova me henne i famnen o natten till idag har hon fått små panik, ledsen snoret rinner hon hostar om vart annat, stackars liten:( men nu är snoret jätte tjockt så förhoppningsvis så håller det på att vända, håll tummarna! Hon blir ju lite mer tagen av allt pga hjärtat.. Snuttan❤
Tuwis har haft snorig näsa o hostig me i helgen men stor skillnad idag, skönt!
Medans jag idag åkte på febertop, snor o hängig men känner mig piggare nu i kväll o hoppas det vänder för är laddad inför fredag ( återkommer me info ;) )

Ska väl försöka sova lite, hoppas på att Tyra sover bra idag, än så länge är det lugnt..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0