Älskade syskon

Idag kom det vi har vart lite oroliga för!

Går till förskolan och ska hämta hem Tuwa, Tyra sitter i vagnen och är så glad .
Som vanligt så sitter Tyra kvar i vagnen utanför dörren och jag går in för att kolla Tuwas fack! 
Och då kryllar det av andra barn runt vagnen och när Tuwis och jag kommer ut frågar en tjej.
- vad är det för fel på hennes ögon?
- tuwa böjer sig ner ocj tittar på tyra och svarar snabbt; det är inget fel på hennes ögon!
- tjejen säger: jo dom är så konstiga!
- Tuwis bara tittar på henne och går där ifrån

Ja kan inte säga nått utan blir såå stolt över Tuwis och så ledsen för Tyra! 
Hon skelar men vad gör det? Det gjorde så ont även att det va ett litet barn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0