Frånvarande

Vilken vecka, Tyra blev ju sjuk igen i måndags :/ tisdags VC besök infektions proverna va höga så åter idag för nya prover!

Idag visade infektions proverna neråt bättre än i tisdags :) men läkarna ville titta på henne ändå !vänster trumhinna va lite förtjockad i påverkad något som inte var i tisdags. Men hoppas att det lägger sig och INTE utvecklar en öroninflamnation igen för då vet inte jag vad vi tar vägen :/ 
Men ännu har hon inte kommit igång att äta ordentligt men snart hoppas vi på.. Vill ha tillbaka vår glada o busiga Tyra nu ❤

Igår var jag hos min syster dom tog tag i mitt hår, ljusare upp det lite och klippte lite är super nöjd och det blev skit snyggt :) tack sis ❤


Imorgon fredag äntligen möte på em innan helg på lördag sker något spännande som jag är lite nervös för hihi ni får se på lördag kväll ;) 

Och en händelse till denna vecka : 

I måndags den 7 april fick Tuwa & Tyra sin tredje lilla syssling en liten kille❤ 
Stort grattis Cissi & Daniel 
❤❤

Nu ska jag försöka sova och hoppas att Tyra vill sova hela natten och slippa hosta så för förligt så hon vaknar :/ 

Godnatt 

Tyra på VC i tisdags efter provtagning, plåster på fingret va inte skoj ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0