Fredag heeeela dagen :)

Äntligen äntligen helg, denna vecka har inte gått fort :/ usch 

Lämnade en glad o sprallig Tuwa på förskolan imorse.. Idag är det nämligen så att föräldrar mfl. Är välkomna på uppvisning på förskolan! Dom har haft melodifestivalen och spelat in film via ipaden dom har som dom kommer spela upp :) Tuwa är programledare och sjunger även låten Helena paparizou sjöng i årets mello:) spännande! Så idag har hon glitter på sig ;) 
Man kommer bli såå stolt och såklart är vi redan det! Våran stora stora tjej :) ❤ stoltaste föräldrarna på jorden :) ska bli spännande! 

Tyra idag vet jag inte vad det är med, brukar aldrig vara nått.. Små gnällig och när hon somna så vaknade ca 20 min senare jätte ledsen! Tog upp henne hon va inte riktigt nöjd så gick o la henne i sin säng ist och hon somnade men vaknade igen efter 10 min jätte ledsen! Och nu ligger hon i min famn och somnade tillslut :/ hon känns orolig lr liknande kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Har dragit lite i öronen så det inte är det igen men hon reagerar inte (iof har hon inte gjort det innan heller, och ja hon har ätit mat bra med mat) så vi får se om hon är gladare när hon vaknar :/

Ikväll ska jag bli upphämtad utav Mia och lilla oliwer och vi ska åka till LJUNGSBRO hem till Emelie för lite vin, tjej snack och en allmänt trevlig kväll :) trevligt ! Ser fram emot det :) 

Ha en toppen fredag alla 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0