Gräsänka

Tidigt imorse åkte min man till Stockholm, kurs med jobbet i två dagar! 
Han messa vid 8.13 att han stod i en jäkla kö som förflyttar sig ca 500m i timmen så han va lite orolig att han inte skulle hinna i tid men 8.40 ringer han och säger att han är på plats och kursen började kl 9.00 så det kunde ju inte bli bättre :)) 

Här hemma händer inte mycket just nu, det spö regnar och jag står på altan och söver Tyra :)
Innan det har vi busat och busat på Tyras rum! Tjejerna lekte lite själva innan ja kom in och älskar verkligen att både höra och se dom leka med varann ❤

I eftermiddag ska vi hem till Annie och grabbarna lite bus och kaffe hoppas ja på Annie ;) hihi 

Nehe ni slog den lille igen ögonen och jag ska mysa mer mig hos stora sessan innan tvättmaskinen är klar :) 

Ha en toppen måndag 


Kan själv ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0