Låååååångfredag blev kort fredag

Denna dag har inte vart lång, tycker den har vart såå kort och gått så jäkla fort!

Kidsen sov till 9.50 imorse fick lite chock när jag vaknade och kika på klockan då Tyra ALDRIG nu för tiden sover längre än till kl 07.00 iaf inte på vardagar :/ skrutt unge ❤
Blev mys frulle med hela familjen en lång sådan! Älskar verkligen att gott på morgonen, och sitta kvar länge och bara prata och mysa❤

Efter mys frulle bädda jag rent i alla sängar och tvättade allt och efter det åkte jag iväg en sväng och vet ni jag prövade bara kläder och ja kom i mina helt nya jeans som ja köpte för ett tag sedan som redan så va för små för jag skulle ha något o sträva till och idag kom jag i dom, för en månad sedan fick jag inte ens upp dom! Vad ja gjort vet jag inte men jäkla gött är det :) skapligt lycklig morsa kan ja lova!

Eftermiddagen var mamma & Leffan här kom med påsk ägg till kidsen och vi tog en fika❤tack för det barnen fick o för titten!

Nu ligger vi o soffan och kollar på Twilight efter lite grillat och mys hela familjen ❤

Imorgon påskafton och set bär av till Ekängen 







Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Du har en jättefin kropp var stolt öden den!! Tänkte på den fina toppen med volang. Var är den köpt? Tack för en fin blogg! Mvh Emma

Svar: Tack snälla du, tröjan är köpt på Gina tricot i höstas:)
Sofia

2014-04-22 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0