20 December 2014

Äntligen känner jag stor skillnad med pencillinet :) skönt! 
Två dagar kvar innan kuren är slut .. 

Lördag idag kl 9.06 väcktes vi av en Tyra som ropade glatt på oss, upp och börja dagen med frulle.. Kändes som hela kylskåpet stod på bordet då alla ville ha olika saker idag... Efter frulle började jag med julskinkan, och medans den var på tillagning så gjorde jag o Tuwa julgodis. Rischocklad blev det idag, gott ;) och sedan fick jag rycket och började skrubba hela köket, alla luckor invändning, utvändigt , fläkten fick en rigäl rengöring likaså spisen och ugnen .. Kyl o frys blev rena innan jag fortsatte med damm trasan o körde huset :) och hann även tvätta fyra maskiner den femte är i maskin nu:) en väldigt effektiv dag :) skönt men ändå finns mycket kvar att göra innan julen får komma :) 

Imorgon ska vi ta ett varv för att köpa dom allra sista klapparna. 
Och det är ett par så vi kommer få springa ett tag och slåss med armbågarna!
För Tornby så här dags på året är en pina :( 

Sen imorgon em ska jag hem o sova o ladda för nattjobb och nu börjar jag räkna ner till julledigt 3 pass kvar:) 

Nehe nu kom en nybadad Tyra och satte dig hos mig:) 

Hoppas ni haft en bra lördag?
Pöss på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0