Annandag jul

Nu ligger vi i soffan och bara slappar, myser o dricker Cola zero :) 

En fullpakad dag, men en mycker trevlig sådan!
Våra gäster kom vid 15,00 och maten stod i ugnen och det tog väldigt lång tid innan potatisgratängen blev klar så vi hann öppna julklappar innan :)
Barnen fick jätte mycket fint och blev väldigt nöjda! 
Och även jag o mogge gick julklappar :) tack snälla ❤️

Maten blev riktigt god och alla blev mätta och belåtna:) och sedan kaffe, bullar , kakor och glass :) mycket trevligt och många skratt :) 
Kl 20 begav dom sig hemmåt och Tyris hoppade i säng :) 

Imorgon vankas det bio för Tuwis med bästa morbror:) nya Tingeling filmen aka dom se dom hade premiär 19/12 :) en mycket förväntansfull tjej här hemma :) 
Under tiden åker jag o Tyra ut till Ekängen och mogge o pappa åker och byter bromsar på vår bil:) effektiv dag!
Och sedan på kvällen ska ja påbörja mitt projekt! Tyras kök det ska få ett nytt liv :) längtar :) 

Nehe fortsatt film tittande innan sängen

Puss på er

Tyris idag på en av dom nya julklapparna hon fick på julafton 🎄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0