December

Nu är det december, vart har denna höst tagit vägen! Jag har knappt hunnit regera känns det som!

Det va ett tag sedan jag uppdaterade här på bloggen har haft så mycket att styra med! 

Men lite uppdatering vad som har hänt ska ni få! 

- jag är sedan igår 1/12 fast anställd på förlossningen :) jippi! Bästa tänk bara
- Tyra har krupit tre kryp steg 👍
- vi har vart hos neurologen i fredags med MVG i betyg för Tyra. Han tyckte att Tyras utveckling går frammåt! Inte lika snabbt som "friska" barn men bättre  sakta o säkert än inget :) duktigt tjej!
- vi har börjat med tecken i språk för Tyra.
- barnen har vart genom förkylda men än så länge har jag och mogge klarat oss, peppar peppar! 
- helgen ska jag o mogge på egen tripp till Ullared, bo på hotell och bara vara lite han o ja :)
- vi har satt upp deadline för anmälan så nu börjar det verkligen ta fart! 

Mycket känslor, mycket tankar, mycket ilska bubblar upp i samband med anmälan men den MÅSTE in NU! En del i vår bearbetning och sorg! Det hjälper inte Tyra eller oss men dom där ska inte komma fria och självklart för att hjälpa andra då detta inte sker oh drabbar andra barn o familjer! 
För det vi har gått igenom ska ingen behöva genom lida! När ja kollar tillbaka på vår resa så blir jag helt matt och funderar hur faan vi har klarat det! Men sanningen är det att man klarar allt och man gör allt för sina barn! Dom är vårt allt och jag skulle dö för mina sällade tjejer❤️❤️
All kärlek till dom är obeskrivlig stark❤️

Nehe nu ska ja göra iordning mig för snart tajm att lämna Tyra på dagis och för mig att åka o jobba :) 

Kram på er

Bild från vår vardag senaste dagarna ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0