Fredag😊

Ja idag är det äntligen fredag.. Och jag är ledig :) 
Mogge är även hemma idag då han inte kände sig riktigt bra i kroppen .. 

Efter jag lämnat Tuwa i skolan redan 8.15 då som idag skulle på Jul i Gamla Linköping :) jätte mysigt :) 
Tuwa var laddad och såg fram emot det :) 
Efter lämning fick jag sova till 10.00 o mogge tog Tyra, tack älskling❤️
Blev frulle tillsammans innan jag började städa lite.. 
Vi åkte och hämta Tuwa vid 15 och sedan blev det en snabbis på maxi då vi skulle inna äta o göra iordning Tuwa inför disco i skolan :) 
Saga & Tuwa gick gemensamt dit och kom hem för ca 1 h sedan och dom hade dansat o haft jätte skoj :)) 
Just nu ligger vi i soffan framför Idolfinalen o laddar inför morgon dagen då mogge o jag ska till Ullared o övernatta ❤️ Mysigt! Kidsen ska va i Ekängen o bli bortskämda ❤️ Tack för att ni alltid ställer upp ❤️

Nehe återgå till idol :)) 

Ha en bra fredags kväll






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0