Ledig fredag

Gårdagen på jobbet var väldigt hektiskt kan ja lova.. Väldigt mycket patienter och väldigt mycket sysslor runt om.. Men hem kom vi till slut och hela kroppen var helt out.. Jag brukar ha svårt att varna ner efter ett kvällspass men jag slockna rött omgående igår kväll.. 

Idag ledig som sagt och Tuwis hade avslutning med förskoleklassen i kyrkan så finklädd va hon och fin ihåret ❤️ 
Medans Tuwa var där så hann Tyra o jag massa saker, käka frukost, duscha plocka lite hemma, göra iordning oss åka till ÖoB och sedan hem för att hämta Tuwa på skolan kl 13.. En promenad dit ihop om att Tyra skulle somna ivagnen men ack fick ja ;) 
I skolan fick Tuwa ge sina fina fröknar en varsin klapp från oss som tack för denna termin.. Och vi gick även förbi Tyras dagis och överlämnade julklapp till pedagogerna där (bäst, för på måndag lovar jag att ja skulle ha glömt dom efter nattjobb :/ ) 
Dom gör så extremt bra jobb med Tyra och ger henne så mycket kärlek, värme och trygghet och även oss.. Så lämna vår krigare hos dom känns nu jätte bra❤️ Och dom är värda så mycket mer än det lilla dom fick.. 

Väl hemma igen somnade Tyra i sängen och Tuwa i ja pysslade tills mogge kom hem o vi for till maxi ( idiotiskt med kids) men mogge o Tyra tog bilen ett varv medans jag i Tuwa handlade det allra viktigaste innan vi åkte hem intog fredags mys med god mat och handboll.. Semifinal i EM Sverige - Norge och tyvörr förlust men är stolta över dom som kämpar ! 

Nu läggdax imorgon väntar en dag med julgodis bak, lussekatter ska bakas o en julskinka ska göras o hoppas vi hinner ett varv på Tornby för att inhandla som sista klapparna 😁 

Sov gott o dröm sött 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0