Luciafirande

Igår var på på lucia firande i kärna kyrka och vår älskade Tuwis var med i lucia tåget ⭐️
Det var väldigt fint och man blev helt tagen av hur fint barnen sjunger.. 
Tuwa stod längst fram i uppställningen och var tomtegumma ❤️ 
En väldigt mysig kväll som efter luciatåget så blev det fika efter:) jätte trevligt och maj blir så stolt ❤️ Vår duktiga tjej 
Vi var hemma Straxt efter 19.30 och då va det hopp i säng med Tyra och även Tuwis som fortfarande var helt uppspelt efter framträdandet. Men lite kvälls mat, tandborsning och läsning av bok lugnade hon ner sig o lyckades somna gott ❤️
Mogge och jag satt hela kvällen igår och skrev på anmälan som ska in nu i helgen.. Många sidor, mycket text, mycket ångest många tårar och mycket rädsla och många hemska bilder kommer upp :( 
Det är tufft och jävligt jobbigt! 
Men vi klarar detta me.. Vi kämpar på... 

Idag jobbdax efter fyra dagar ledigt:) skönt och återgå till jobbet 

Ha en toppen tisdag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0