Nu börjar det

Nu märker jag tydligt på mig själv att jag sluter in mig i mig själv! 
Jag vill helst inte prata med folk, än min famij mm. 
Jag känner av det själv att jag är mer "försluten" det känns skönt då det nu är den absolut värsta tiden på året! Hatar hatar nyår! Vill inte, varför går året så jäkla fort :( 
Två år sedan den absolut värsta o hemskaste dagen i mitt liv! 
Jag är lättad att inte jobbar nyår för det skulle jag aldrig palla iår.. 
Mycket känslor bubblar upp o mitt tålamod just nu är på botten.. Jag vet att dagarna nu fram till 1/1 kommer gå fort usch! Vill inte.. Skulle ja kunna skulle jag mer än gröna sova igenom nyårsafton, nyårsdagen och några dagar till för att slippa smärtan 💔 

Men vi har laddad upp med vänner vi gillar o som vi vet gillar oss o vet vad denna tid står för oss! Men nu ska ju flrsöka att göra nyårsafton iaf till ett glatt, positivt o roligt minne och så tar vi den 1/1 som den kommer! 
Det är och kommer alltid vara en tuff dag och Tyras dag då hon kom tillbaka ❤️ 



Idag annars har vi inte gjort mycket jag har inte så mycket energi nu vill helst bara ligga men går Juh inte tyvörr
Tuwis har lekt ned saga hela dagen både ute o inne och på em åkte vi en sväng till siba för att kolla på lite nytt :) 
Sedan middag hemma innan badet gör tjejerna och Tyra har någon dille på att bajsa i badkaret! Det är väldigt ofta kan ja lova och Tuwa får panik o skriker och hoppar upp på kanten av badkaret och väntar snällt till Tyra är uppe och vi skrubbat karet :) Tuwa är så rolig när detta sker, jag kan ju inte riktigt hålla mig utan står o asgarvar ... Haha garvar bara på att tänka på det:) 

Ikväll efter Tyra somna så satte vi på en film Dragtränaren 1 , riktigt bra filmer :) mysigt❤️
Imorgon ladda inför nyår litet ikano besök är tyvörr ett måste men det får gå fort känner inte för att gå bland massa folk :( 

Godnatt på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0