Lördagen

Ja hela fm gick jag runt här hemma och damma, vek tvätt, slängde in nät tvätt, hängde plocka ja alla dessa måsten:( 
Efter lite lunch och en dusch hoppa vi in i bilen och åkte till Ekängen :) köpte me en knippe tulpaner till dom :) jätte fina mörk rosa :) 

Tuwis hoppa upp i famnen direkt:) mys ungen:( vi kom hem för en stund sedan :)
Nästa helg ska både Tuwis och tyris övernatta där! Tyra för första gången , spännande :) 
Håller tummarna att det går kanon :)

När vi kom hem så sövde jag Tyra och sedan har vi myst med Tuwis vi har lagat mat tillsammans alla tre tacos och vara suttit och pratat o busat tills hon nu ville kolla på en film❤

Ska nu slappa i soffan i njuta att ha hela familjen hemma ❤ älskar ❤

Hoppas er lördag vart bra och trevlig som vår !? 

Dessa två skulle va me mig på toan nu ikväll :/ skruttungar❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0