Söndag

Vilken slappar dag :) skönt !

Mogge och Tuwis har vart ute i 2h och haft lite egen tid! Åkte snowracer mm och haft jätte skoj under tiden myste jag och Tyra inne och plocka och Tyra sov middag så jag hann lite fix med mitt projekt :) mindre än en vecka nu, nervöst :) 

I em fick vi spontan besök av familjen Lundin :) jätte trevligt :) fler sådant :) som vi saknar dom ❤ Tuwis fick kalas inbjudan oxå av nattis till bus fabriken :) Tuwis längtar :)

Nu sitter jag och tittar när mina fina barn plaskar och badar :) finaste tjejerna ❤ så som mamma o pappa älskar er ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0