6/6

Ja imorsefick vi verkligen sovmorgon, den stora sessan sov i Ekängen  så bara den lille fanns hemma och hon vaknade kl .10.15 lyx va? Somnade kl 19.00 igår kväll..
Vi köpte även en mörkläggnings gardin till vårt sovrum då solen ligger på där på morgonen så imorse va det så mörkt och skönt i sovrummet och både jag o mogge sov så skönt :) 

Annars idag harvi städat lite här hemma, åktetill ikano för att byta storlek på mogges armband han fick utav mig i bröllopspresent, ja köpte två linnen och sedan blev det en lunch och va även o testany vagn till Tyra.. Svåra val:/ 

Sedan ut till Ekängen där vi blev bjuda på jordgubbstårta :) mumsigt. 

Nu sover Tyra sedan 3h tillbaka, Tuwiskolkar film o tror hon snart kommer somna och vi myser med tända ljus, lite gotte och en film.. 

Snart är sista dagen som mammaledig över,och imorgon stämplar jag in som anställd på förlossningen... Nervositeten börjarkrypa sig på... Mer ser fram emot det enormt mycket.. 

Hoppas ni haft en bra National dag o firat vårt fina land:) 

Mina nya, som pryder vardagsrummet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0