Aioli med dom bästa

Igår var Mogge ledig (komp) skönt så vi började dagen med ett besök ute hos Mogges kusin Cissi och Daniel och grattade dom till lille Alvin :) 
Halva släkten var där mycket trevligt! 
Tuwis och Tyra höll lilla Alvin, Tuwis tyckte det var jätte mysigt! ❤ Han var så liten och så söt,, lilla plutten!
Han/ Cissi o Danne fick en liten present av oss. Ett klädset som en som ja känner har sytt! Vita byxor och en tröja med ugglor på :) 

Efter det trevliga besöket begav vi oss ut till Ekängen och att lämna kidsen som skulle spendera natten där och sedan snabbt hem för att duscha och göra mig i ordning för att möta mina brudar på Ailoi tapas bar :) 
Gott käk, go dricka mycket tjatter o skratt och alltid lika trevligt :) 
Tack brudar för en välbehövlig kväll❤ kärlek till er !

Nu är vi på väg ut till Ekängen igen för att hämta kidsen, då Tyris busat lite inatt så får vi se hur trötta dom är när vi kommer :) skrutt unge ❤

Hoppas ni alla får en toppen helg 

Kram på er










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0