Mamma & dotter kväll

Tisdag menas förskola för Tuwis, under tiden busa Tyra och jag massa hemma och tränade en hel del.. Hon har blivit så mycket stadigare :) händer nått litet varje vecka :) 
Hab. Ringde i fm och bokade en planerings tid så 10/6 ska vi dit och planera framtiden lr den närmaste iaf.. Vet inte riktigt vad mötet innebär men vi skulle båda föräldrar vara med iaf. 

Efter vi hämtade Tuwis på förskolan tyckte jag Tyra såg hängig ut o började kännas varm och japp hon hade feber :( tempen visade 38,5 , så panodil i kroppen och sedan så la jag henne en stund och hon somnade på två röda sekunder, älskade vän:(

När mogge kom hem så åkte Tuwis och jag mot ikano, lite kvalitets tid med min stora prinsessa. 
Vi köpte present till mogge då imorgon är vår tredje bröllopsdag :) 
Tuwis  köpte en " Best Friends" halsband som hon ska dela med Melanie (grann tjejen ) hon är så stolt och längtar nu tills hon kommer hem ( dom är på Mallis nu kommer hem på fredag ) 
Stora tjejen:) man blir så stolt och rörd <3 vår lilla plutta har blivit stor..
Vi pt även på chili, mysigt med lite egen tid bara hon o jag.. Och Tuwis uppskattade det massa :) älskade unge..

Nu är det sängen onsdag imorgon och håll tummarna att Tyras feber är borta... 

Godnatt 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0