Jobb helg + hysterisk tjej

Denna jobb helg är över,många dagar irad blev det men härligt! 
Denna helg har innehållt massa lugn, mys, trevlig, födelse, lycka, kärlek, ilska.. Lite av varje 

Lördags kvällen jobba jag och söndag morgon! Och natten där imellan va ruff få Tuwis vakna o va helt förtvivlad då hon drömt en otäck mardröm och va jätte ledsen och rädd så hon satt o skrek o sängen och då vakna Tyra med men henne va det att söva om henne bära ner Tuwis till oss.. Älskade lilla gumman inte lätt! 

Idag måndag Tyra till dagis, Tuwis till skolan och både jag o mogge till våra jobb äntligen! Barnen friska o glada :) 
Vid 12 får mogge ett samtal från Tyras assistent att hon är helt otröstligt och bara skriker och gjort det i 2 h och mogge ringde mig men jag stod upptagen på förlossning så såg inte det förens 1h senare och då va mogge på väg till Linköping och dagis för att hämta hel Tyra<3 lilla skruttan! 
Dom åkte hem o sedan har det inte vart nått :/ märkligt lr hur?? 
Tuwis hämtade jag efter vår utbildning och då åkte hon o jag o storhandla direkt! Lite kvalitets tid<3 mysigt! 

Nu sover kidsen och mogge o jag la oss precis i soffan franske revenge :)
Imorgon ledig och likaså kidsen i mys dag blir det :)) längtar! 

Nehe återgå till tv:n så jag inte missar nått 

PS: måste bara visa min otroligt snygga fruktskål som jag nästan är lite kär i, snygg va ?? 




Kommentarer
Postat av: Anna

Skålen är så snygg :-) var är den ifrån?

Svar: Hej tack den kommer från Living and room
Sofia

2014-10-22 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0