Ledig helg

Idag har jag vart ledig ;) härligt! Tyvärr så är ju inte vädret lika härligt :( 
Lämnade Tuwis i skolan imorse som vanligt och sedan åkte Tyris och jag hemmåt för att ha en lång frulle ❤️

Dagen bjöds annars på massa bus och jag stod och smyg tittade på Tyra en väldigt lång stund då hon lekte själv i vardagsrummet :) hon har ju nu kläckt koden med att ta dig frammåt :) hon drar sig frammåt och ligger hon på rygg så puttar hon ifrån med fötterna! Så fram kommer hon ;) och snabbt går det :) hon tycker nu att det är jätte kul att vara på golvet och leka! Och det förstår jag oxå när hon är mer självständig! 
Duktig tjej ❤️

Vi hämtade hem Tuwis vid 13,00 och gasade vidare mig maxi för att inhandla lite jag missa vid storhandlingen i veckan, såklart blev det tacos till middag! 
Blev även en sväng till blomsterlandet för att köpa min efterlängtade asparagus växt och en fin koppar kruka som nu pryder soffbordet väldigt fint :) *nöjd* 




Ikväll blev det middag lite tidigare än vanligt då stora sessan skulle på halloween disco 👻 mogge fick denna gång följa med. 
Tuwis var väldigt nöjd med sin outfit och hon va så glad o sprallig innan dom åkte :)) 
Under tiden myste o busa Tyra o jag här hemma innan hennes ögon inte orkade va öppna längre,skruttunge :) 

Nu sitter vi tre (Tuwa, mogge o jag) i soffan framför idol och bara myser ❤️ 

Hoppas ni haft en mysig dag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0