Inget gråt..

Är på väg hem från ha lämnat Tyra på dagis.. Det brukar alltid vara så att Tyra börjar gråta då fort hon ser personalen. Då vet hon att hon ska bli lämnad :( fruktansvärt jobbig att lämna ett gråtande barn och bara säga mamma älskar dig, ses imorgon och pussa på henne o sedan gå medans hon är jätte ledsen och bara sträcker armarna mot mig :( värsta tänkbara scenarie, usch ! 
Men idag inget gråt överhuvudtaget visst lite tveksam när jag sa hejdå men ändå inget gråt! Kändes så skönt och jag behöver inte gå från dagis med en klump i magen och tårar längs kinderna :) 

Nu snart dax att åka till jobbet.. 
Hoppas ni alla får en kanon dag .. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0