Kväller

Jag ligger däckad i soffan med mannen, idag blev jag ju ledig bara sådär och de behövdes,, har vart så seg o trött idag :/

Tuwis har vart i skolan och Tyra o jag vart hemma o mysigt o tränat! 
En skön o behövlig dag dag med andra ord! 

Eftermiddagen har bestått utav uteliv för Tuwis, han knappt säga hej till henne innan det plinga på dörren och hon sprang ut.. 
Hon kom oxå in en snabbis o åt middag men ut lika snabbt!! Kompisar är allt nu för tiden, och det känns så skönt TT hin har så mycket kompisar :) precis som det ska vara!

Imorgon onsdag redan och det är jobb tajm för mig och sedan ledig torsdag för då är det studiedag på skolan och vi ska till US för kontrollen med Tyra, håll tummarna!!! 

Idag kom även skolfotona, och vår Tuwis ör ju bara så himla fin. <3 världens finaste... 

Hoppas ni alla haft en kanon tisdag 

Pöss på er 






Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ursäkta att jag stör (även om det kan vara lite roligt med kommentar :D), jag går tredje året på gymnasiet och gör en marknadsundersökning för mitt UF företag och skulle uppskatta ifall du kunde svara på några frågor. Enkäten tar mellan 1-2 min :) http://www.enkät.se/survey.php?pid=14373&mpid=8ec35030e881718898d51650293db45b

2014-09-17 @ 16:02:33
URL: http://gavoshoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0