Dålig uppdatering

Ja nu va det ett tag sedan jag skrev:/ ber så hemskt mycket om ursäkt !

Men iaf veckan som gått har bestått utav jobb, jobb och mer jobb! Har verkligen vart en vecka som har vart tuff jobbat sex utav veckans sju dagar och sedan imorgon me ! 
Sitter just nu på middags rast på jobbet och har lyckats slänga i mig lite köttbullar och mackroner.. 
Imorgon börjat vardagen igen , blandade känslor skönt med rutiner men tråkigt att kidsen  ska behöva vara ifrån oss ! Men Tuwis är lite spänd inför att börja 1:an ❤️ stora tjejen! När blev hon så stor, vart har åren tagit vägen ? 

Men innan jag gick tillbaka till jobbet grejade vi hemma igen! 
Hallen har gjorts om och blivit en helt ny hall 😉 ny färg, ny matta och vägg dekorationer och jag har mer idéer till hallen som ska göras :) 
Hallen blev nu så mycket snyggare och ljusare ! Tummen upp!
Sedan så fick uteterassen på framsidan nya möbler och även det blev ett rigält lyft :) 
Mycket nöjd :)
Sedan byggde även min duktiga man en trapp upp till förrådet som även den blir kanon :) han kan min man ❤️
Och även det nya stora fina trädäcket.. Helt fantastiskt skönt och ha det och altanen blev så mycket mer nu och ännu mer inbjudande och välkomnande :) 
Nu ska en skärmvägg byggas och sedan en bar uppe på trädäcket :) kommer bli så bra :) många drinkar ska drickas upp där ute :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0